Обява за конкурс за длъжността НАЧАЛНИК ОТДЕЛ В ОТДЕЛ „КАНЦЕЛАРИЯ”
- Последна промяна:
- Дата на създаване:
О Б Я В А
ОБЩИНА БАНСКО
На основание чл. 14, ал.1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и заповед №07-356/14.08.2014 на Кмета на община Банско
Обявява конкурс за длъжността
НАЧАЛНИК ОТДЕЛ В ОТДЕЛ „КАНЦЕЛАРИЯ”
Изисквания за заемане на длъжността:
І.Установените в чл.7 от Закона за държавния служител;
ІІ.Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
-минимална образователна степен:„Бакалавър”,с професионално направление:Икономика.
-минимален ранг - ІІІ младши.
-или минимален професионален опит: 4 години.
-изисквания и компетентности: ориентация към резултати, работа в екип, фокус към клиента (вътрешен/външен), комуникативна компетентност, професионална компетентност, аналитична компетентност, управленска компетентност, стратегическа компетентност, лидерска компетентност, компетентност за преговори и убеждаване;
- Предимство е: владеене на чужд език – писмено и говоримо и компютърни умения;
ІІІ.Начин за провеждане на конкурса: Съгласно чл.24, т.1 и чл.25, ал.1 от НПКДСл., конкурсът ще се проведе чрез: решаване на тест и интервю.
ІV.Кратко описание на длъжността:Ръководи, организира и контролира цялостната дейност и работа на отдела.
V.Минимален размер на основната заплата: 400 лв.
VІ.Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
1. Заявление за участие в конкурс, съгласно Приложение № 2 към чл. 17, ал.1от НПКДСл /по образец/;
2.Декларация за обстоятелствата по чл.17, ал.2 от НПКДСл;
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит/трудова, служебна, осигурителна книжка/;
5. За присъдения ранг / копие от служебна книжка или заповед за присъден ранг/;
6.Свидетелство за съдимост /оригинал/;
7. Копие от документ за самоличност;
8.Професионална автобиография;
VІІ.Подаването на заявлението за участие в конкурса и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник /с нотариално заверено пълномощно - оригинал/ в четиринадесетденевен срок от публикуване на обявлението във вестник „Струма”, в регистъра на административните структури, в сайта на общината.Документите се подават в сградата на ОбА-Банско, ІІІ ет., ст.303 „Човешки ресурси”, от 08.00 до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден , телефон за контакт 0749/88642-Ева Проева.
VІІІ.Всички предстоящи съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на таблото пред сградата на Общинска администрация Банско и на интернет страницата на общината.