О Б Я В А
- Последна промяна:
- Дата на създаване:
ОБЩИНА БАНСКО
На основание чл. 10 а, ал.1 и ал. 2 от Закона за държавния служител, чл.13 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и заповед № 07-18-71 от 20.06.2018 год. на Кмета на община Банско
Обявява конкурс за длъжността
НАЧАЛНИК ОТДЕЛ „ПРИХОДИ”
Изисквания за заемане на длъжността:
І.Минимални изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
- образование: висше, минимална образователна степен:бакалавър.
- минимален професионален опит: 4 /четири/ години или придобит минимален ранг- ІІІ младши.
ІІ.Специфични изисквания за длъжността, предвидени в специални нармативни актове:
-посочените изисквания в чл.7 ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител.
ІІІ.Начин за провеждане на конкурса: Съгласно чл.24, т.1 и чл.25, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурси за държавните служители, конкурсът ще се проведе чрез: решаване на тест и интервю.
ІV.Кратко описание на длъжността: Планира, организира и контролира цялостната дейност и работа на отдел „Приходи”. Следи стриктно за предприемане на действия по недопускане изтичането на давностни срокове по събиране на приходи от данъци, такси и всички видове услуги /технически,административни и др./ предоставяни от община Банско.
V.Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността: 510 лв.
Основният размер на заплатата за длъжността ще се определи в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.
VІ.Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
1. Заявление за участие в конкурс, съгласно Приложение № 2 към чл. 17, ал.1 от НПКДСл /по образец/;
2. Декларация от лицето за неговото гражданство и обстоятелствата по чл.17, ал.2, т.1 от НПКДСл;
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен.
4.Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит/ трудова, служебна, осигурителна книжка, както и други допълнителни документи, удостоверяващи област, в която е придобит/;
5.За присъдения ранг / копие от служебна книжка или заповед за присъден ранг/;
6.Професионална автобиография;
VІІ. Подаването на заявлението за участие в конкурса и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в срок до 10 /десет/ дни от публикуването на обявлението.
VІІІ. Във връзка с чл.18 от НПКДСл, документите се приемат в стая 303, служба „Човешки ресурси” от 08.00 ч. до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден.,ф тел. за контакти: 0749/ 88642.
Лицето,определено да приема документите, извършва проверка за наличието на всички документи, описани в заявлението.
ІХ. Всички предстоящи съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на таблото за обяви и съобщения, както и на интернет страницата на общината./www.bansko.bg/