Log in

cao final 1

О Б Я В А

  • Последна промяна:
  • Дата на създаване:

ОБЩИНА БАНСКО

На основание чл. 10а, ал.1 и 2 от Закона за държавния служител, чл.14 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и заповед № 07-19-13/22.01. 2019 год.на Кмета на община Банско,

Община Банско обявяваконкурсза длъжността:

НАЧАЛНИК ОТДЕЛ „ ЕКОЛОГИЯ И ЧИСТОТА

Изисквания за заемане на длъжността:

І.Минимални изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:

- образование: висше,минимална образователна степен: бакалавър.

- минимален професионален опит: 4 /четири/ години или придобит минимален ранг - ІІІ младши.

ІІ.Специфични изисквания за длъжността, предвидени в специални нормативни актове:

- посочените изисквания в чл.7, ал.1 и 2 от Закона за държавния служител

ІІІ. Допълнителни умения и квалификации – професионалния опит да е придобит в области на дейност, свързана с екологията и опазването на околната среда.

ІV.Начин за провеждане на конкурса: Съгласно чл.24, т.1 и чл.25, ал.1 от НПКДСл., конкурсът ще се проведе чрез: решаване на тест и интервю.

V.Кратко описание на длъжността:

Ръководи, организира, контролира, координира и отговаря за политиката на община Банско по опазване на околната среда и управление на дейностите по отпадъците. Отчита и носи отговорност за дейността на отдела в съответствие с определените в Устройствения правилник на общинска администрация Банско функции.

VІ.Минимален размер на основната месечна заплата, определена за длъжността 630 лв. Основният размер на заплатата за длъжността ще се определи в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.

VІІ.Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:

1. Заявление за участие в конкурс, съгласно Приложение № 2 към чл. 17, ал.1от НПКДСл /по образец/;

2.Декларация от лицето за неговото гражданство и обстоятелствата по чл.17, ал.2 от НПКДСл;

3. Копие от документи за придобитата образователно-квалификационна степен;

4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит/трудова, служебна, осигурителна книжка, както и други допълнителни документи, удостоверяващи област, в която е придобит/;

5. За присъдения ранг /копие от служебна книжка или заповед за присъден ранг/

           6.Професионална автобиография;

VІІІ.Подаването на заявлението за участие в конкурса и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в срок от 10 /десет/ дни от публикуване на обявлението.

ІХ.Във връзка с чл.18 от НПКДСл, документите се приемат в стая 303, служба „Човешки ресурси” от 08.00 до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден , телефон за контакт 0749/88642.

Лицето определено да приема документите, извършва проверка за наличието на всички документи, описани в заявлението.

Х.Всички предстоящи съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на таблото за обяви и съобщения, както и на интеренет страницата на общината./www.bansko.bg/