ОБЯВЛЕНИЕ
- Последна промяна:
- Дата на създаване:
ОБЩИНА БАНСКО
На основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител, чл.14, ал.1 и във връзка с чл.15, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители,
О Б Я В Я В А КОНКУРСИ за длъжностите:
I. НАЧАЛНИК ОТДЕЛ СЧЕТОВОДСТВО, в дирекция ФСД, отдел ”Счетоводтво” при следните условия:
1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
-минимална образователна степен: бакалавър
-минимален ранг – ІІІ младши
-или минимален професионален опит: 4 години
2. Специфични изисквания за длъжността:
Кандидатите да отговарят на изискванията на чл.7, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител.
3. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Работа с компютър: Word, Excel, Internet, работа с правно информационни продукти. Висше образование с професионално направление в областта на икономическите науки специалност - счетоводство, счетоводство и контрол.
4. Съгласно чл.33, т.1 и чл.34, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, конкурсът да се проведе чрез:
• решаване на тест и интервю.
5. Кратко описание на длъжността:
Осъществява предварителен, текущ и последващ контрол на всички документи от документооборота на общината и контролира дейността на отдел „Счетоводство”.
Организира и контролира дейността по разпределение на бюджета и отчетите на Второстепенни разпоредители с бюджетни кредити.
Организира извършването на инвентаризации на материални, нематериални активи, вземанията и задълженията на общината. Оформя материалите за установени липси и разхищения на парични средства и материални ценности, за неустойки и вреди по неизпълнение на договори и други.
Спазва изискванията на приложимите счетоводни стандарти в бюджетната сфера, сметкоплана на бюджетните предприятия и указанията на Министерството на финансите при изготвяне на финансовите отчети.Следи за своевременното отразяване в счетоводството на всички стопански операции, спазвайки закона за счетоводството.
Организира и следи за своевременното изпълнение на всички задължения произтичащи от Закона за държавната финансова инспекция.Организира, контролира и изготвя инструкции във всички счетоводства на ВРБК към общината относно архивирането на счетоводнта документация, електронната обработка, повишаването на квалификацията на счетоводния персонал, документооборота на счетоводната документация, съхраняването и опазването на общинската собственост.
II. НАЧАЛНИК ОТДЕЛ „ХУМАНИТАРНИ ДЕЙНОСТИ”, в отдел ”Хуманитарни дзейности” при следните условия:
6. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
-минимална образователна степен: бакалавър
-минимален ранг – ІІІ младши
-или минимален професионален опит: 4 години
7. Специфични изисквания за длъжността:
Кандидатите да отговарят на изискванията на чл.7, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител.
8. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Работа с компютър: Word, Excel, Internet, работа с правно информационни продукти.
9. Съгласно чл.33, т.1 и чл.34, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, конкурсът да се проведе чрез:
• решаване на тест и интервю.
10. Кратко описание на длъжността:
Подготвя и организира изпълнението на общинската програма за предоставяне на социални услуги на гражданите;
Организира дейността на домашния социален патронаж, клубовете на пенсионера, обществената трапезария и други местни социални дейности;
Организира дейността на Заведения за социални услуги делегирана от държавата дейност за рехабилитация и социална интеграция на деца и лица в неравностойно положение съвместно с териториалните органи на МТСП;
Координира съвместната дейност с благотворителни и други организации в областта на хуманитарните дейности;
Организира и координира съвместно с Бюрото по труда изпълнението на общинската програма за временна заетост;
Организира разработването на проекти и координира съвместната дейност с благотворителни и други неправителствени организации в областта на социалните дейности;
Взема решения за разходването на средствата за местните социални дейности, както и за социалните услуги – делегирана държавна дейност.
Провежда общинската здравна политика на територията на общината;
Координира и контролира дейността на общинските здравни заведения, на детските ясли и млечните кухни;
11. Минимален размер на основната месечна заплата за длъжността: 630.00 лв
Основния размер на месечната заплата се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.
12. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурсите:
• Заявление за участие в конкурс, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал.2 от НПКПМДСл /по образец/;
• Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл /по образец/;
• Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността;
• Документ за присъден ранг, ако лицето е работило като държавен служител /копие от служебна книжка или заповед за присъден ранг/;
• Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит /трудова, служебна, осигурителна книжка/;
• Професионална автобиография;
8. Подаването на заявлението за участие в конкурса и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или от упълномощен представител на адрес: област Благоевград, община Банско, град Банско, пл.”Никола Й.Вапцаров” № 1 в стая 303 на Общинска администрация Банско.
9. Документите по т.7 се подават в срок 10 /десет/ дни след датата на публикуване на обявата / всеки работен ден от 08.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 17.00 часа/, телефон за контакт 0749/88642;
10. Всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на таблото за обяви и съобщения, както и на сайта на община Банско www.bansko.bg.