ОБЯВЛЕНИЕ
- Последна промяна:
- Дата на създаване:
ОБЩИНА БАНСКО
На основание чл.10а от Закона за държавния служител, чл.14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № 07-20-3/17.01.2020 год.на Кмета на община Банско,
О Б Я В Я В А КОНКУРС
За длъжността СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА БАНСКО при следните условия:
1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
-минимална образователна степен: магистър
-минимален ранг – ІІІ младши
-или минимален професионален опит: 4 години
2. Специфични изисквания за длъжността:
Кандидатите да отговарят на изискванията на чл.7, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител.
3. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Работа с компютър: Word, Excel, Internet, работа с правно информационни продукти, работа с електронни регистри и системи, свързани с работата на администрацията.
4. Съгласно чл.33, т.1 и чл.34, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, конкурсът да се проведе чрез:
• решаване на тест и интервю.
5. Кратко описание на длъжността:
Секретарят ръководи общинската администрация, като координира и контролира административните звена за точното спазване на нормативните актове и разпореждания на органа на държавна власт. Отговаря за планирането и отчетността при изпълнение на целите на администрацията. Подпомага дейността на кмета на общината, съобразно действащите нормативни актове и изпълнява функции, възложени му от кмета.
Отговаря за условията на работа на служителите на общината и за организационно техническото обезпечаване на дейността им;
Организира деловодното обслужване, документооборота и общинския архив;
Отговаря за поддържане в актуално състояние на избирателните списъци в общината, организационно-техническата подготовка и провеждането на изборите и местните референдуми;
Отговаря за разгласяването и обнародването на актовете на общинския съвет и на кмета на общината;
6. Минимален размер на основната месечна заплата за длъжността: 750.00 лв
Основния размер на месечната заплата се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.
7. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
• Заявление за участие в конкурс, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал.2 от НПКПМДСл /по образец/;
• Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл /по образец/;
• Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността;
• Документ за присъден ранг, ако лицето е работило като държавен служител /копие от служебна книжка или заповед за присъден ранг/;
• Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит /трудова, служебна, осигурителна книжка/;
• Професионална автобиография;
8. Подаването на заявлението за участие в конкурса и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или от упълномощен представител на адрес: област Благоевград, община Банско, град Банско, пл.”Никола Й.Вапцаров” № 1 в стая 303 на Общинска администрация Банско.
9. Документите по т.7 се подават в срок 10 /десет/ дни след датата на публикуване на обявата / всеки работен ден от 08.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 17.00 часа/, телефон за контакт 0749/88642;
10. Всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на таблото за обяви и съобщения, както и на сайта на община Банско www.bansko.bg.