ОБЩИНА БАНСКО ВЪВЕЖДА СИСТЕМА ЗА ОЦЕНКА НА УДОВЛЕТВОРЕНОСТТА ОТ АДМИНИСТРАТИВНОТО ОБСЛУЖВАНЕ
- Последна промяна:
- Дата на създаване:
Общинска администрация Банско въвежда иновативна за администрациите система за измерване удовлетвореността от качеството на административното обслужване на гражданите, юридическите лица и неправителствените организации. Основната цел е получаване на обективна оценка за качеството на административното обслужване, намаляване слабостите в организацията на административното обслужване, предприемане на действия за отстраняване на прояви на лошо администриране, подобряване на работата на администрацията и изграждане на ефективна комуникационна връзка между потребителите и администрацията.
Потребителите на административни услуги ще получават лично вайбър съобщение, чрез което, само с две кликвания, ще могат да дадат точна обратна връзка как са обслужени. Системата дава възможност да се проследи клиентът от кой конкретен служител е бил обслужен и как го е оценил. Проучванията ще се правят на случаен принцип и за момента са приложими за потребители, които използват вайбър.
Използвайте и другите начини, които Ви предоставяме за измерване на удовлетвореността:
- Чрез попълване на хартиена анкета в Центъра за административно обслужване;
- Чрез използване на уеб-базиран формуляр, който се попълва онлайн в сайта на общината;
- Чрез пощенска кутия на входа на Община Банско за подаване на мнения и коментари, предложения, полезна информация, оплаквания и похвали;
- Чрез книга за похвали и оплаквания в Центъра за административно обслужване;
- Чрез сайта на общината Е-община/Сигнали и похвали ;
- Чрез имейла на община Банско – Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.;
- Чрез телефонна линия „Горещ телефон“ 0749/88622;
- Чрез “Freecall” през сайта на общината.