Внимание
  • JFolder: :files: Пътят не е папка. Път: /home/banskobg/public_html/images/news-kalo/12-12-2019/digitalen-marketing
Забележка
  • There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/news-kalo/12-12-2019/digitalen-marketing
Log in

ОБЩИНА БАНСКО БЕШЕ ДОМАКИН НА РАБОТИЛНИЦА "ДИГИТАЛЕН ТУРИСТИЧЕСКИ МАРКЕТИНГ"

  • Последна промяна:
  • Дата на създаване:

От 12 до 15 декември гр.Банско е домакин на 23-тата Международна научна конференция "ЗНАНИЕТО В ПРАКТИКАТА" /KNOWLEDGEINPRACTICE/, организирана от ИМП - Скопие и 47 съорганизатори - университети, факултети и институти. Участие в нея са регистрирали 320 учени, специалисти и студенти от балканските страни с интереси в туризма и новите технологии. В рамките на конференцията, в Посетителския информационен център се проведе работилница на тема "ДИГИТАЛЕН ТУРИСТИЧЕСКИ МАРКЕТИНГ", организирана от ИМП-Скопие, Лесотехнически университет София и Община Банско. Модератор беше един от най-добрите специалисти в областта на туризма в България, проф.д-р Красимира Станева. Тя очерта тенденциите в туризма и промените, които налагат в него развитието на новите технологии. Презентацията на проф. Станева провокира много въпроси. Отговори на някои от тях дадоха демонстрираните примери за дигитализация на обекти и услуги, подготвени от млади специалисти във високите технологии. Като домакин на събитието, секретарят на Община Банско, Иван Докторов приветства учените за избора на тема на конференцията и конкретно на работилницата, защото дигитализацията открива нови перспективи в туристическия бизнес. Той подчерта, че туризмът в Банско е основна икономическа, стопанска и социална дейност. "Ние залагаме на традициите, но винаги сме обърнати с лице към новостите. През последните десетилетия развитието на информационните и комуникационните технологии промениха много аспекти в живота. Туризмът също е под влиянието на тези технологии. Феноменът "дигиталност" в много скоро време ще промени представите ни за туристически продукт и изобщо туристически бизнес", сподели Иван Докторов.1

{gallery}news-kalo/12-12-2019/digitalen-marketing{/gallery}